Panic the Label
Dank voor uw aanvraag voor een promotievideo, deze pagina wordt gebruikt om informatie en media met u te delen.
“Don’t panic, it’s organic”
Intakegesprek
Naar aanleiding van ons gesprek op 27 februari j.l. hebben we uw wensen op een rij gezet op deze pagina. Navigeer door de koppen in het menu rechts.
Heeft u zelf aanvullingen of wensen? Mail ze ons!
Branding
Zoals in ons gesprek aangegeven is het belangrijk uw merknaam goed uit te werken naar een standaard formaat.
Kenmerken ‘Panic the Label’
De merknaam zal staan voor;
- Duurzaamheid
- Biologisch
- Milieuvriendelijk
- Kwaliteit
- Eigen stijl en lekker casual
- Alles met een knipoog en humor
Huisstijl
Uw merk Panic the label heeft onderstaande branding en achtergrond van deze pagina. (bron: website) Deze is inmiddels gewijzigd zagen we tijdens ons gesprek.
Om uw huisstijl over te nemen voor video- en GIF-animaties ontvangen we graag het ontwerp-bestand met lettertypen en kleurschema. Het liefst in het originele formaat (.ai / .psd / .indd / .cdr / .aep / .pproj met .ttf / .otf)
Heeft u dit niet? Vraag deze aan uw ontwerper/designer of overleg met ons.
Doelgroep / marktrichting
- Internationaal
- Engelstalig
- ~25 tot ~50 jaar
- Mannen en vrouwen
Voorbeelden / concurrentie
Om te kijken wat er in de markt door andere merken wordt gedaan is het goed om een aantal voorbeelden weer te geven.
Hieronder je verwijzingen en opmerkingen in een kort overzicht.
Merk | Voordelen / Nadelen |
goat | “Enige concurrent” met eerlijke en organische kleding. |
Milliams | Vrij onbekend merk, mooie feed. Mooie foto’s, warm, werken vaak met steeds dezelfde modellen, |
Le cafe noir | Veel kleur in foto’s, feed te druk maar past wel bij elkaar, veel acties tijdens belangrijke dagen. |
Mikky ki | Veel dezelfde artikelen, diverse kleuren, |
Esthrz | Goed voorbeeld. Foto’s; vaak hetzelfde model, herhalende kleuren, goede locaties. Geen belangrijke dagen, duidelijke ‘party-collectie’ |
Colourful Rebel | Goed lopend merk. Nagedacht over feed, country- & cityvibes. Matig met belangrijke dagen. |
Unrobe | Video. Goed voorbeeld, mooie beelden. Hele slechte voice-over: |
Script / Storyboard (voorlopig)
Om een goede promotievideo samen te stellen kunnen we onderstaande informatie doornemen om zo tot een goed eindproduct te komen.
We raden aan een professionele voice-over in te huren als begeleidende stem.
Hoofdstuk | Voice-over / scherminformatie | Omschrijving |
Begin | “We willen graag / werken aan……” | Wat is het doel van PANIC? |
Logo PANIC (uitroepteken!) “Wij zijn Panic the label!” | Wie is PANIC? | |
Muziek | ||
Waarom kiezen voor PANIC? | ||
Midden | Showreel producten en modellen. | |
Slotwoord | Kortom: …….. | |
Einde | Waar vinden we PANIC? | |
Call 2 action | Kijk voor meer informatie op panicthelabel.com |
Voorbereidingen
Voorbereidingen maken voor de foto/videoshoot in Antwerpen.
Uitvoering
Planning maken voor de foto/videoshoot in Antwerpen.
Edit
Nadat we alle gewenste media hebben opgenomen nemen we deze op in ons archief. Ruwe beelden worden gesorteerd en klaargemaakt voor de edit. We bewaren uw ruw beeldmateriaal tot een jaar na dato van oplevering project.
Revisies
Revisie 1: Ruw concept
Om een eerste indruk te geven van onze visie van uw video maken we een eerste concept. Hierin kunt u uw wensen en wijzigingen aangeven betreft tempo, muziekkeuze, sfeer, smaak en overige wensen.
Revisie 2: Edit & Styling
Nu is het tijd om uw wensen te verwerken naar een tweede concepten maken dit een vloeiend geheel.
Alle teksten en scherminformatie wordt nu definitief gemaakt en de eventuele teksten worden verstuurd naar de voice-over acteur.
Als laatste stap van deze revisie gaan we alle clips belichten en kleurcorrecties toepassen. Ook voegen we eventuele overgangseffecten en special effects toe.
Revisie 3: Oplevering eindproduct
It’s all about the details. In deze laatste stap nemen we alles nog eens goed onder de loep en verwerken de laatste wijzigingen en details.
Hierna is het tijd voor de
Oplevering
We renderen alle media uit naar de hoogst mogelijke kwaliteit en leveren deze aan via
Publicaties en downloads
Media link 1 | Download | ~ 2GB |
Media link 2 | Download | ~ 2GB |
Voorbeelden van de publicaties en download-links naar bestanden worden hier weergegeven.
Aanvullingen project
Heeft u aanvullingen, informatie of wijzigingen voor dit project? Vul onderstaand formulier in en we werken deze pagina bij met de juiste informatie.
[contact-form-7 id=”7595″ title=”Aanvulling project”]
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact op